Ryanair: Μαζεύει υπογραφές για να καταργήσει τις απεργίες με αφορμή την απεργία της ΑΔΕΔΥ!

Η αεροπορική εταιρία Ryanair τάχθηκε ξεκάθαρα κατά της απεργίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στα ελληνικά αεροδρόμια, οι οποίοι συμμετέχουν σήμερα στην 24ωρη κινητοποίηση της ΑΔΕΔΥ ενάντια στο νέο ασφαλιστικό με αποτέλεσμα την ακύρωση πολλών πτήσεων.

Με σχετική της ανακοίνωση, η γνωστή αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, εκφράζει τη λύπη της «για την εξαναγκαστική ακύρωση όλων των προγραμματισμένων πτήσεων για σήμερα Πέμπτη 7 Απριλίου, προς/από και εντός Ελλάδος, λόγω της συμμετοχής των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην 24ωρη απερ
ία που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ».

Ακόμα η εταιρία ζητάει από την ελληνική κυβέρνηση και την Κομισιόν να παρέμβουν κατασταλτικά, ώστε «να αποτρέψουν περεταίρω αναταραχές». «Ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη από τους επιβάτες που έχουν επηρεαστεί από την απεργία, η οποία ταλαιπωρεί τους Ευρωπαίους επιβάτες και καλούμε την Ελληνική κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να λάβει τα κατάλληλα μέτρα ώστε να αποτρέψει περαιτέρω αναταραχές», αναφέρει χαρακτηριστικά. «Είναι άδικο χιλιάδες Ευρωπαίοι επιβάτες να ακυρώνουν τα ταξίδια και τις διακοπές τους λόγω των απερ
ιών. Παράλληλα παροτρύνουμε όλους τους επιβάτες να υπογράψουν υπέρ της εκστρατείας KeepEurope’sSkiesOpen η οποία θα παρουσιαστεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την λήψη των κατάλληλων μέτρων προς αποφυγή περαιτέρω αναταραχών», συνεχίζει η ανακοίνωση.

Στο ψήφισμα που καλούνται να υπογράψουν οι επιβάτες οι απεργοί χαρακτηρίζονται «εκβιαστές» μα ακόμα πιο εξωφρενική είναι η απαίτηση προς την Κομισιόν να απαγορευτεί το δικαίωμα στην απεργία για τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας «κατά τον ίδιον τρόπο που δεν επιτρέπε
αι η απεργία στον στρατό και την αστυνομία».

Η Ryanair δεν τα βάζει μόνο με τους Έλληνες απεργούς, αφού παρόμοια επίθεση είχε εξαπολύσει κατά των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας της Γαλλίας, οι οποίοι απεργούσαν ενάντια στις προωθούμενες ανατροπές στα εργασιακά.

Οι εξωφρενικές απαιτήσεις της εταιρίας, μάλλον θα πρέπει να κάνει όσους την επιλέγουν για τα ταξίδια τους να ξανασκεφτούν την επιλογή τους. Ενώ η ίδια έχει στοχοποιηθεί πολλές φορές τόσο από καταγγελίες πελατών όσο και εργαζομένων για τις πρακτικές της.

googletag.cmd.push(function(){googletag.display(‘ad_pos_autod_home_336x280_main_1’);});

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.