Στο τέλος πανηγυρίζει ο Γερμανός

Formula

«Δεν μπορούσα να ελέγξω τίποτε! Το μόνο που μπορούσα να κάνω στους τελευταίους δέκα γύρους ήταν να πιλοτάρω καθαρά και να φυλάξω τα λάστιχα. Τα κατάφερα. Αλλά στο… τσακ!».

Πανηγύρισε έξαλλα ο Σεμπάστιαν Φέτελ τη δεύτερη νίκη του σε ισάριθμους αγώνες στη φετινή Formula 1. Ηταν συναρπαστική η μάχη στο Μπαχρέιν και κρίθηκε στην εκπνοή.

Αν μάλιστα το γκραν πρι του Σακίρ είχε διάρκεια 58 και όχι 57 γύρων, τότε ίσως το αποτέλεσμα να ήταν διαφορετικό και στο πρώτο σκαλί του βάθρου να είχε ανέβει ο Βάλτερι Μπότας…

Ο Γερμανός οδηγός ξεκίνησε από την πολ ποζίσιον με την πολύ μαλακή γόμα στα λάστιχα και αρχικός στόχος ήταν τα δύο πιτ στοπ.

Ομως η Mercedes, που εκκινούσε από την 3η θέση (Μπότας) και την 9η (Χάμιλτον), επέλεξε μεσαία γόμα κι ένα πιτ στοπ. Η Ferrari αναγκάστηκε να αλλάξει στρατηγική για να μη χάσει την πρωτιά στην επιπλέον στάση.

Στους τελευταίους δέκα γύρους, όλα θα εξαρτιόνταν από την κατάσταση των (ήδη φθαρμένων) ελαστικών του Φέτελ.

Ο Μπότας κατέβαζε από γύρο σε γύρο τη διαφορά και στην τελευταία βόλτα βρέθηκε σχετικά κοντά ώστε να επιχειρήσει προσπέραση. Ομως η επιδεξιότητα του Γερμανού δεν επέτρεψε κάτι τέτοιο…

Ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε τρίτος, κάτι που μπορεί να θεωρηθεί επιτυχία, δεδομένου ότι ξεκίνησε ένατος λόγω τιμωρίας για αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων.

Καταστροφικός ήταν ο αγώνας για τη Red Bull που είδε τους Φερστάπεν και Ρικιάρντο να εγκαταλείπουν μετά τον πρώτο γύρο. Εντύπωση έκανε η 4η θέση του Πιερ Γκασλί της Τoro Rosso στον μόλις 6ο αγώνα της καριέρας του.

Σκιά στο πανηγυρικό κλίμα στη Σκουντερία αποτέλεσε ο τραυματισμός ενός μηχανικού (κάταγμα κνήμης-περόνης) από το μονοθέσιο του Κίμι Ράικονεν στη διάρκεια αποτυχημένου πιτ στοπ που ανάγκασε τον Φινλανδό οδηγό να εγκαταλείψει ενώ ήταν τρίτος.

Πηγή : efsyn.gr

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.