Επιβλητικό

HONDA CR-V 1.5 VTEC TURBO

Μάλλον δεν θα το γνωρίζετε, αλλά το CR-V είναι μέσα στο top ten των πιο δημοφιλών μοντέλων του κόσμου, αφού κατατάχθηκε 7ο στη σχετική λίστα του 2017. Σίγουρα λοιπόν δεν είναι ποτέ μια εύκολη υπόθεση, τόσο για τους μηχανικούς όσο και για τους σχεδιαστές, να ετοιμάσεις έναν επιτυχημένο διάδοχο.

Οι εμπλεκόμενοι ωστόσο φαίνεται ότι τα κατάφεραν αλλάζοντας σχεδόν τα πάντα, χωρίς όμως υπερβολές. Ετσι το νέο μοντέλο φέρνει μαζί του πολλά και καλά στοιχεία. Προηγμένη και σπορ εξωτερική σχεδίαση, με γνώριμη σιλουέτα και καμπίνα premium ποιότητας. Ισχυρός (ένας μόνο) βενζινοκινητήρας (1.5 VTEC TURBO) που προσφέρει απόδοση σε πραγματικές συνθήκες, το πιο προηγμένο πλαίσιο στην ιστορία του CR-V, με εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά και οδηγική άνεση, βελτιωμένες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν τις AWD επιδόσεις σε πραγματικές συνθήκες, πολύ κ? ?λές off-road ικανότητες και βέλτιστη αξιοποίηση χώρου σε μια πολύ μεγαλύτερη καμπίνα επιβατών.

Το CR-V διαθέτει φρέσκια και προηγμένη εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους, πιο μυώδεις θόλους τροχών, πιο έντονες καμπύλες στο καπό και στα πίσω πλαϊνά πάνελ, καθώς και το νέο, εξελιγμένο «πρόσωπο» της οικογένειας Honda με ένα χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς.

Το νέο μοντέλο ανεβάζει τον πήχη στον τομέα της ποιότητας του εσωτερικού, του προηγμένου χαρακτήρα και της ευρυχωρίας – ενώ προσφέρει για πρώτη φορά προαιρετική επταθέσια διάταξη για τα βενζινοκίνητα AWD μοντέλα. Αποτελώντας μέτρο σύγκρισης για προϊόντα από πολυτελείς μάρκες, προσφέρει βελτιωμένη οδηγική ποιότητα, απόκριση διεύθυνσης και έλεγχο αμαξώματος.

Εξελιγμένο από κάθε άποψη, το νέο CR-V παρέχει περισσότερη άνεση, πρακτικότητα και συνδεσιμότητα από ποτέ.

Οι ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις του, το μακρύτερο μεταξόνιο και το μεγαλύτερο πλάτος διαμορφώνουν ένα αισθητά μεγαλύτερο εσωτερικό.

Η βέλτιστη αξιοποίηση χώρου υπογραμμίζεται από την ευρυχωρία που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες και από τον φαρδύτερο, βαθύτερο χώρο αποσκευών με μεγαλύτερη επιφάνεια φόρτωσης.

Ενα νέο πάτωμα του χώρου αποσκευών δύο θέσεων επιτρέπει τη δημιουργία μιας επίπεδης επιφάνειας για μακρύτερα αντικείμενα, ενώ μια hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει την πρόσβαση για φόρτωση.

Εξυπνα χαρακτηριστικά καθιστούν το νέο CR-V πιο πρακτικό στην καθημερινή χρήση. Για παράδειγμα, το ύψος της πίσω πόρτας όταν ανοίγει μπορεί να ρυθμίζεται για αποφυγή επαφής με χαμηλά ταβάνια, ενώ η ευελιξία της καμπίνας αυξάνεται με έναν αποθηκευτικό χώρο τριών διατάξεων στην κεντρική κονσόλα και βύθιση –«με μία κίνηση»– των διαιρούμενων 60:40/αναδιπλούμενων πλατών των καθισμάτων της δεύτερης σειράς, για ταχύτερη και ευκολότερη φόρτωση.

Η χρήση οριζόντιας αισθητικής στον πίνακα οργάνων και στη διάταξη προάγει την αίσθηση ευρυχωρίας στην καμπίνα. Η σχεδίαση αποπνέει μια αίσθηση δύναμης και αντοχής, ενώ υλικά υψηλής ποιότητας ενισχύουν το premium περιβάλλον.

Ενα εκτενές και αριστοτεχνικά ραμμένο μαλακό πάνελ διατρέχει όλο το πλάτος της καμπίνας διαιρούμενο από ένα μαύρο γυαλιστερό ένθετο, ενώ και τα πάνω τμήματα των πάνελ θυρών φέρουν μαλακές επενδύσεις για την άνεση του οδηγού και του συνοδηγού. Η Honda έχει αυξήσει τον χώρο στην εμπρός περιοχή των ποδιών, μεταφέροντας ψηλότερα τα κάτω τμήματα του ταμπλό.

Το νέο CR-V χρησιμοποιεί τον καινούργιο βενζινοκινητήρα 1.5-L VTEC TURBO της Honda που είδαμε για πρώτη φορά στο πιο πρόσφατο Honda Civic και έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ενός αποκλειστικού υπερσυμπιεστή για το CR-V. Προσφέρει έναν αξιοσημείωτο συνδυασμό ισχύος και απόδοσης και περιλαμβάνει πολυάριθμες τεχνολογίες για την επίτευξη βέλτιστης οδηγησιμότητας και επιδόσεων.

HONDA CR-V

Ο κινητήρας των 1.500 κυβικών όταν πιεστεί ψηλά ακούγεται ελαφρώς, χωρίς όμως να γίνεται ενοχλητικός. Βέβαια δεν υπάρχει λόγος να ανέβει ψηλά, μια και όπως διαπίστωσα στα αρκετά χιλιόμετρα μαζί του, στις χαμηλές και μεσαίες στροφές είναι και πρόθυμος και ζωντανός και άμεσος στην απόκρισή του.

Αυτό στην έκδοση των 173 ίππων όπου το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται είναι το χειροκίνητο των 6 σχέσεων. Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος αντιμετωπίζει χωρίς πίεση και τα αρκετά κιλά του αμαξώματος, κάτι που απεικονίζεται και στις επιδόσεις, μα και στη λογική κατανάλωση.

Πέρα από γρήγορο και οικονομικό είναι τόσο άνετο όσο και ασφαλές, χάρη στις πολύ καλές ρυθμίσεις της ανάρτησης, τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης ακόμα και στην μπροστοκίνητη έκδοση. Πέρα από την άσφαλτο, τα καταφέρνει περίφημα και εκτός δρόμου και εδώ βοηθά η αυξημένη πλέον απόστασή του από το έδαφος.

Έντυπη έκδοση

Πηγή : efsyn.gr

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.