Ενστάσεις συνεταιριστών για τη Μαρίνα Αλίμου

Μαρίνα Αλίμου

Σοβαρές ενστάσεις για τη σχεδιαζόμενη ιδιωτικοποίηση της Μαρίνας Αλίμου και για τον «διωγμό» του επαγγελματικού γιότινγκ που θα ακολουθήσει, καταθέτουν οι μέτοχοι της Κοινωνικής Συνεταιριστικής Επιχείρησης «Ελληνική Βάση Γιώτινγκ ΚΟΙΝΣΕΠ».

Οι 50 μέτοχοι-μέλη του Συνεταιρισμού με τα περίπου 250 σκάφη (ιστιοφόρα και μηχανοκίνητα στην πλειονότητά τους κάτω των 24 μέτρων) που έχουν στην ιδιοκτησία τους, διαφωνούν με την αλλαγή του καθεστώτος που προωθείται, καθώς από τον περασμένο Νοέμβριο βρίσκεται σε εξέλιξη διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίησή της.

Δηλώνουν ωστόσο ξεκάθαρα ότι η μαρίνα δεν μπορεί να παραμείνει στη σημερινή λειτουργική κατάστασή της, αφού αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα.

Ο πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής της συνεταιριστικής επιχείρησης Πάρις-Γεώργιος Λουτριώτης, ενημερώνοντας χθες τους δημοσιογράφους για τα αιτήματά τους και για το πώς έχει διαμορφωθεί μέχρι σήμερα η κατάσταση, υποστήριξε ότι ο τρόπος που έγινε ο διαγωνισμός δεν είναι ορθός, έκανε γνωστό ότι σε αυτόν συμμετείχε και η ΚΟΙΝΣΕΠ- εξάλλου ήταν ένας από τους λόγους που ιδρύθηκε- ωστόσο αποκλείστηκε «συνοπτικά» από την πρώτη φάση.

Δήλωσε ότι οι νομικοί τους σύμβουλοι θα καταθέσουν προσφυγή κατά της διαδικασίας με βασική ένσταση τον «μη υγιή ανταγωνισμό».

Οπως ανέφερε, εάν η μαρίνα, από τις μεγαλύτερες της Ανατολικής Μεσογείου, η οποία είναι κερδοφόρα, περάσει στα χέρια επενδυτή, το κόστος των τελών ελλιμενισμού θα ανεβεί 4 με 5 φορές επάνω και εάν σήμερα ένα σκάφος 50 ποδών πληρώνει τέλη 200 ευρώ τον μήνα τότε θα πληρώνει ακόμα και 1.000 ευρώ.

Αποτέλεσμα: τα 1.100 σκάφη -εκ των οποίων τα 850 επαγγελματικά- μόνιμα ελλιμενιζόμενα θα έχουν τεράστιο πρόβλημα, καθώς δεν θα μπορούν να αντεπεξέλθουν οικονομικά σε αυτά τα τέλη.

Τα μέλη της ΚΟΙΝΣΕΠ επιθυμούν, χρησιμοποιώντας νόμιμα μέσα, να επανέλθουν στον διαγωνισμό και αν αυτό δεν γίνει εφικτό ζητούν από την πολιτεία την επίσημη χωροθέτηση μιας νέας μαρίνας στο παραλιακό μέτωπο της Αττικής.

Παράλληλα προχωρούν και σε τρίτη λύση, προτείνοντας τη δημιουργία μαρίνας στην αλυκή Αναβύσσου (ανήκει στο ΤΑΙΠΕΔ) για τον ελλιμενισμό περίπου 500 επαγγελματικών σκαφών.

Εχουν προτείνει με υπόμνημα πρωτοποριακή κατασκευή με εκσκαφή μέσα στον χώρο της παλιάς Αλυκής και κατασκευή του λιμενικού έργου σε στεγνό έδαφος με κόστος κατασκευής περίπου 20 εκατ. ευρώ.

Εάν τίποτα δεν γίνει απ’ όλα αυτά, όπως σημείωσε ο Π. Λουτριώτης, θα αναγκαστούν να γυρίσουν τα σκάφη τους σε ξένες σημαίες και να πάνε σε άλλες χώρες.

Έντυπη έκδοση

Πηγή : efsyn.gr

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.