Βελτιώσεις στα σημεία

Mini ONE

Η βρετανική κατασκευάστρια εταιρεία ενισχύει τον προηγμένο χαρακτήρα και την απήχηση των μοντέλων της στη μικρή κατηγορία, ανανεώνοντάς τα στιλιστικά και πλαισιώνοντάς τα με πρωτοποριακές τεχνολογίες.

Ανανεωμένα, το 3θυρο Mini, το 5θυρο και το Cabrio έρχονται με φρέσκιες σχεδιαστικές πινελιές, τεχνολογικές καινοτομίες, αυξημένες δυνατότητες εξατομίκευσης και περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες Mini Connected.

H τρέχουσα γενιά, διατίθεται πρώτη φορά με τρεις τύπους αμαξώματος. Τα καινούργια στοιχεία είναι οι νέοι συνδυασμοί κινητήρα – κιβωτίου, μία εκτεταμένη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού, νέας σχεδίασης προβολείς και πίσω φώτα, πρόσθετες εξωτερικές αποχρώσεις και προηγμένη τεχνολογία συνδεσιμότητας για άνεση και ενημέρωση/ψυχαγωγία.

Για να δούμε λοιπόν αναλυτικά τι καινούργιο έχουν τα ανανεωμένα μοντέλα: προβολείς LED με λειτουργία Matrix για τη μεγάλη σκάλα, πίσω φώτα LED σε σχέδιο Union Jack (βρετανική σημαία), νέο λογότυπο MINI, νέες εξωτερικές αποχρώσεις, νέες ζάντες αλουμινίου, πλούσια γκάμα δερμάτινων ταπετσαριών, φινιρισμάτων εσωτερικού, εξατομίκευση με το MINI Yours Customised, εξελιγμένους κινητήρες με βελτιωμένη απόδοση και αυξημένη ισχύ και ροπή, 7τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη, 8τάχυτο Steptronic, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη 6,5 ιντσών, USB και δι? ?παφή Bluetooth στάνταρ και ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου.

Μια σχεδιαστική παρέμβαση στους γνώριμους στρογγυλούς προβολείς κάνουν τη φυσιογνωμία των Mini ακόμα πιο εκφραστική.

Στους στάνταρ προβολείς αλογόνου προστίθεται μία εντυπωσιακή πινελιά μέσω ενός black panel. Στους προβολείς LED, η υψηλή τεχνολογική ποιότητα υπογραμμίζεται με την πρωτότυπη σχεδίαση των πηγών φωτός.

Το νέο λογότυπο MINI διακρίνεται για τη σαφήνεια και το αυθεντικό του στιλ και εμφανίζεται στο καπό, την πίσω πόρτα, το τιμόνι, την οθόνη του κεντρικού οργάνου και το τηλεχειριστήριο σε όλα τα μοντέλα.

Mini ONE

Πρόκειται για μια νέα ερμηνεία του υπάρχοντος λογότυπου, τώρα σε 2D «flat design». Μέσα από τη νέα προσέγγιση, εκφράζεται η νέα ταυτότητα της μάρκας που δίνει έμφαση στα απαραίτητα – δηλαδή στις βασικές αρχές ΜΙΝΙ όπως διασκεδαστική οδήγηση, χαρακτηριστική σχεδίαση, premium ποιότητα και συναισθηματική απήχηση. Μέσα, οι πιο παρατηρητικοί θα σταθούν στη στάνταρ έγχρωμη οθόνη 6,5΄, στον νέο δείκτη καυσίμου, αλλά και τον διακόπτη των προγραμμάτων οδήγησης (green, mid, sport) ο οποίος, από το δακτυλίδι του επιλογέα του κιβωτίου, έχει «μετακομίσει» πλέον στην κεντρική κονσόλα.

Μια λεπτομερής αναθεώρηση των κινητήρων που προσφέρονται πετυχαίνει μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 έως 5%, που ήδη πληρούν τα αυστηρά μελλοντικά πρότυπα ρύπων.

Περαιτέρω βελτιώσεις έχουν γίνει σε όλη την γκάμα και πιο συγκεκριμένα στον βασικό κινητήρα, στα ηλεκτρονικά, στην παροχή λαδιού, στην εισαγωγή αέρα, στο σύστημα ψύξης και στα συστήματα εξαγωγής.

Οι 3κύλινδροι βενζινοκινητήρες αντλούν την ισχύ τους από 1.500 κ. εκ. Αυτό αυξάνει τη μέγιστη ροπή κατά 10 Nm, ανεβάζοντάς την σε 190 Nm.

Ολοι οι βενζινοκινητήρες έχουν άμεσο ψεκασμό με μέγιστη πίεση αυξημένη από 200 σε 350 bar και φτερωτή υπερσυμπιεστή από υλικό πολύ ανθεκτικό στη θερμότητα. Ο άμεσος ψεκασμός common rail των κινητήρων diesel εξασφαλίζει ότι το καύσιμο τροφοδοτείται στους θαλάμους καύσης με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια.

Εναλλακτικά, αντί του στάνταρ 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ένα 7τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη διατίθεται προαιρετικά.

Το Cooper SD συνοδεύεται στάνταρ από ένα 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο είναι μοναδικό στη μικρή κατηγορία και επιτρέπει τη μεταφορά ισχύος του ισχυρότερου κινητήρα diesel στους εμπρός τροχούς με ιδιαίτερα σπορ και αρμονικό τρόπο.

Οι πρώτες οδηγικές εντυπώσεις εστιάζονται στην ωραία ποιότητα κύλισης, τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, αλλά και την πολύ καλή λειτουργία του νέου αυτόματου κιβωτίου.

Η οδική συμπεριφορά διατηρεί φυσικά τη γνωστή αίσθηση, στην οποία πλέον συμβάλλει το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις ομαλές και γρήγορες αλλαγές. Αν επιθυμείς, μπορείς να αλλάζεις και χειροκίνητα τις 7 σχέσεις, αλλά μόνο μέσω του λεβιέ, καθώς δεν υπάρχουν paddles στο τιμόνι.

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας κινεί με μεγάλη άνεση το γεροδεμένο αμάξωμα και η ροπή που προσφέρει το τούρμπο δίνει αξιοπρεπέστατες από στάση και ενδιάμεσες επιταχύνσεις.

Το τιμόνι παραμένει γρήγορο και σαφές, ενώ διάχυτη είναι η πολύ υψηλή ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης. Οταν οι κυκλοφοριακές συνθήκες το επιτρέπουν, μπορείς να κινηθείς από γρήγορα έως πολύ γρήγορα, χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

Η οδήγηση του Mini είναι σαν να οδηγείς ένα κλειστό Kart, με προβλέψιμη συμπεριφορά και υποδειγματική ευχρηστία.

Έντυπη έκδοση

Πηγή : efsyn.gr

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.